Yabancılar için Türkçe Görüntülü Eğitim Seti

21.9.17 0 yorum


TÜRKİYE'DE İLK...!


Meltem Hocamız ortaokul yıllarından itibaren İngilizce ile ilgilenmektedir. Marmara Üniversitesi İngilizce Öğretmenliği Bölümü’nü yüksek bir dereceyle 12. olarak kazanmıştır. Eğitim aldığı hocaların yabancı olması dolayısıyla bu konuda büyük ölçüde tecrübe sahibi olmuştur. Size de en doğru şekilde bu lisanı öğretecektir. Şuan İngiliz Kültür Derneği’nde görev yapmaktadır.


Çekim kalitesiyle tahtada yazan ufak ayrıntıyı bile görebileceksiniz.
Yazıları ekranda rahatça görebilmeniz için HD kalitede çekim yapılmıştır. Bu sayede dersleri net ve anlaşılır biçimde izleyebileceksiniz. Yandaki videoyu izleyerek setimiz hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz.
Elit Yabancılar için Türkçe Görüntülü Eğitim Seti

Eğitim Setlerimiz windows işletim sistemli tüm bilgisayarlarda çalışmaktadır. Aktivasyonunuzu 7/24 internetten ya da internetiniz yoksa cep telefonunuzdan sms göndererek istediğiniz zaman yapabilirsiniz. 20 saniye süren çok basit bir işlemdir. Eğitim setlerimizi çalıştırmak için internet bağlantınızın olmasına gerek yoktur.

Dil bilgisi çeviri yönetimiyle hazırlanmış bir ders anlatımı.

0 yorum:

Yorum Gönder

Reklam

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı