Eğitim ve Yönetimde Politika Analizleri ve Stratejik Araştırmalar Derneği

19.8.13 0 yorum
EYPASAD (Eğitim ve Yönetimde Politika Analizleri ve Stratejik Araştırmalar Derneği ), bu noktada hem bireysel hem de kurumsal olarak ihtiyaç duyulan eğitim ve danışmanlık hizmetlerini sunmakta ve böylece toplumsal sorumluluk görevini yerine getiren çok önemli bir sivil toplum örgütü rolünü üstlenmektedir. Günümüzde Türkiye gelişmiş ülkeler içerisindeki yönlendirici rolünü üstlenme yönünde başarılı adımlar atmaktadır. Geleceğin ilk 20 ülkesi içerisinde en ümit verici gelişmeler kaydeden ülkemizde bireysel ve kurumsal olarak atılması gereken daha pek çok adım bulunmaktadır. Kaliteli, bilgili ve donanımlı organizasyonlar ancak eğitim ve doğru kurumsal yapılanma ile kurulabilmektedir. Ülkemiz bu açıdan henüz yolun başında sayılmaktadır. Derneğimiz bu yönüyle de dün olduğu gibi yarınlarda da kurumlarımızın yanında yer almaya devam edecektir

0 yorum:

Yorum Gönder

Reklam

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı